Odstoupení od kupní smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy
V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit a my vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze.
- Postupujte prosím tímto způsobem:
- Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
- K odstoupení od smlouvy můžete využít také formulář, který naleznete na tomto odkazu či záložce kontakty Reklamační formulář a odstoupení od kupní smlouvy. Ten nám vyplněný pošlete e-mailem na adresu info@goodjump.cz. Využijete-li této možnosti, obratem vám zašleme potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy. Označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
- Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy na adresu Luboš Kosinka - GoodJump.cz, Náchodská 118, Jaroměř 551 01, případně předejte ve stejné lhůtě na výdejním místě v Jaroměři.
- Zboží zasílejte nepoškozené a neopotřebené, nejlépe v originálním obalu.
- Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Adresa pro zaslání zboží zpět:
Luboš Kosinka - GoodJump.cz
Náchodská 118
Jaroměř 551 01
Jaroměř 551 01
Odstoupení od kupní smlouvy je možné uplatnit také prostřednictvím výdejních míst:
Luboš Kosinka – GoodJump.cz (pobočka Jaroměř)
Náchodská 118
551 01 Jaroměř
Náchodská 118
551 01 Jaroměř
Kontakty:
• reklamační oddělení: 844 800 555
• zákaznické oddělení: 844 800 555
• e-mail: info@goodjump.cz
• dotazy: info@goodjump.cz
• reklamační oddělení: 844 800 555
• zákaznické oddělení: 844 800 555
• e-mail: info@goodjump.cz
• dotazy: info@goodjump.cz
Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy
Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.
Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou. Naše firma vrací v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka na adresu naší firmy hradí zákazník.
Doplňující obsah
Naše nabídka
© 2024, GoodJump – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek